Tuesday, October 18, 2016

Forex Tester Download Data

Gratis Forex data te laai Stap 1: Asseblief, kies die Aansoek / platform en tydraamwerk In hierdie afdeling sal jy in staat wees om te kies vir watter platform sal jy die data nodig. Meta Trader 4 / Meta Trader 5 Hierdie platform laat die gebruik van M1 (1 minuut Bar) Data net. Hierdie lêers is geskik vir back testing handel strategieë onder Meta Trader 4 en Meta Trader 5 platform. Asseblief, kies: Dit platform kan die gebruik van beide M1 (1 minuut Bar) Data en merk data met 1 sekonde resolusie. Hierdie lêers is geskik vir back testing handel strategieë onder de mees onlangse weergawes van NinjaTrader platform. Asseblief, kies die data tydperk sal jy nodig het: Dit platform kan die gebruik van M1 (1 minuut Bar) Data net. Hierdie lêers is geskik vir back testing handel strategieë onder Meta platform. Asseblief, kies: Vir generiese gebruik, hierdie formaat kan die invoer van M1 (1 minuut Bar) Data in enige 3 aansoek. Asseblief, kies: Forex Tester Uitgewers beskrywing uit Forex Tester sagteware: Forex Tester simuleer Forex omgewing, die verskaffing van die handelaar met werklike data oor valuta waardes en wisselkoerse en sodat jy verskillende handel strategieë probeer sonder gevaar vir jou geld. Forex Tester bedryf met werklike historiese data, sodat jy om terug te speel wisselkoerse van 'n tydperk van die tyd, terwyl die beoefening van handel. Jy kan koop en geldeenhede gebaseer op historiese wisselkoerse verkoop sonder om werklik spandeer jou geld. Na 'n paar vensters met verskillende geldeenhede en tydraamwerke oop op dieselfde tyd, kan jy voortgaan met die handel die manier waarop dit werk in die werklike lewe situasies of toets multi-valuta handel strategieë. Maak forex opleiding makliker, kan Forex Tester stadiger of tariewe van valuta handel te versnel. Wat is nuut in hierdie weergawe: Weergawe 2.8 het nuwe funksie bygevoeg om naweke data in invoer van bediener en invoer van 'n lêer dialoog vensters verwyder. As jy hierdie boks kyk dan historiese data, wat val op naweke, sal verwyder word uit die geskiedenis, terwyl die invoer. 2015/10/26 07:27:26 Deur Bahadur Patel Weergawe: Forex Tester 2.8 Bespaar tyd, geld en pogings geweldig Dit is 'n bietjie duur, maar ek het gehoor dat hulle promosies van stapel te stuur van tyd tot tyd Ek woon in Indië en vir my 200 dollar is 'n groot bedrag geld. Ek het gedink 'n baie as ek hierdie sagteware moet koop. Ek blaai verskillende forums, lees getuigskrifte en dan uiteindelik besluit om die program aan te koop. Selfs al het ek het om geld te spaar vir 'n paar maande, Im beslis tevrede met my belegging omdat Ive baie meer gered word nie saam gaan met strategieë verloor reeds. En natuurlik sal ek hou toets elke stelsel Ek vind, want ek het 'n leeftyd lisensie van Forex Tester. 34Many te danke aan die ontwikkelaars. Die program is impressiv34 2015/08/03 07:03:18 Deur cabletrader Weergawe: Forex Tester 2.8 Die program is maklik om te gebruik. As jy saam met Meta Trader dan sal jy vinnig verstaan ​​hoe om te werk met hierdie sagteware. Die gratis inligting wat saam met Forex Tester kom is nie so kwalitatiewe en het 'n paar gapings. Maar toe ek die data ingevoer uit my MT4 die resultate is uitstekend. Ek beveel hierdie program aan alle handelaars, die beginners en die ervare mense. Ek was verbaas toe ek besef hoeveel tyd en geld wat ek spandeer op 'n ware rekening, toe ek net kon kies om my strategieë op hierdie back testing sagteware te toets sonder om iets te verloor. 34Difficult om te gebruik en lewer misleidend resultate - beware34 2012/12/09 03:48:15 Deur karmowelding Weergawe: Forex Tester 2.8 koppelvlak lyk 'n bietjie soos Meta Trader. Hierdie sagteware bied resultate wat nie dié sal jy sien in real handel, glo my MOENIE lyk. Jy sal eers mislei deur valse aannames en die vermoë herhaling. Hierdie sagteware doen niks om jou te help 'n beter lewe besluite beurs in real-time te maak. Jy is beter af papier handel 'n demo rekening. Nie die moeite werd om die koste te all. MetaTrader 1-minuut Data History Center Tegniese ontleding is die bewegings marknavorsing gedoen om toekomstige prysbewegings te voorspel. die mark is dikwels geanaliseer met behulp van kaarte. Daarom is dit baie belangrik om beskikbaar historiese data vir alle simbole en tydsraamwerke gebruik het. Historiese data is voortdurend gevorm en gestoor word op die bediener. Connecting om dit, die kliënt terminale afgelaai al die nodige inligting. Hulle sal dan gebruik word vir die opstel van kaarte, keuring en optimalisering van deskundige adviseurs. Om historiese data te beheer, die terminale het 'n spesiale venster genoem Geskiedenis Sentrum. Dit venster oopgemaak kan word deur die uitvoering van die opdrag gereedskap Geskiedenis Center of deur te druk F2. Na afloop van die terminale is gesluit, sal al opgehoopte historiese data gestoor word in die Geskiedenis Sentrum. Groottes van lêers met historiese aanhalings nie meer waardes omskryf in instellings. Indien die bedrag van historiese data opgehoopte exceeeds die stel op die gebied van Max waarde. bars in die geskiedenis :, die oudste bars sal uit gewis word wanneer die stoor. Vir elke tydperk, is 'n aparte geskiedenis lêer gevorm aangewys as SSSSSSPP. hst (waar SSSSSS - simbool naam, PP - tydraamwerk in minute) en gestoor in die / GESKIEDENIS. Later, sal die gestoorde data word gebruik om kaarte, sowel as vir die toets van handel strategieë te trek. In die venster Geskiedenis Center, kan die beskikbare data verander. Vir hierdie, is dit nodig om die gewenste simbool en tydraamwerk in die linker deel van die window. The ooreenstemmende data sal in die vorm van 'n tafel gelaai kies. Om 'n rekord voeg 'n nuwe bar, is dit nodig om te druk die knoppie van die dieselfde naam, vul al die nodige velde in die nuwe venster en druk OK. Daarna sal die nuwe bar verskyn in die geskiedenis. 'N Mens kan die bar te verander deur die kies van die ooreenstemmende rekord en druk die verander knoppie. Om 'n kroeg te verwyder, is dit nodig om dit te kies en kliek dan op die knoppie met dieselfde naam. Vrag Historiese data Dit is moontlik om kwotasies vir basiese geldeenheid pare wat begin met die jaar 1999 van die historiese data bediener te laai. Om dit te doen, is dit nodig om die gewenste simbool en pers aflaai kies. Aandag: Die gelaaide data kan verskil van historiese data wat gestoor word op die handel bediener. By druk van die knoppie, sal data van M1 tydraamwerk gelaai word nie. Ander tydsraamwerke sal outomaties herbereken word vanaf 1. Op daardie, sal die tyd van die afgelaai data outomaties herbereken word volgens die aktiewe rekening tydsone. Wanneer laai historiese data, word dit aanbeveel om hoeveelheid bars beheer in die geskiedenis en in tabelle. Aandag: Die dieper is die geskiedenis gebruik, hoe meer PC hulpbronne wat nodig is. Aanhalings word weekliks opgedateer op die bediener van historiese data. Verder op weer begin, net opgedateer aanhalings sal afgelaai word. Uitvoere en invoere van Historiese data Historiese data uitgevoer kan word in die formaat CSV, PRN en HTM. Vir hierdie, is dit nodig om die gewenste simbool in die linker deel van die venster Geskiedenis Sentrum kies en druk Uitvoer. Dan is dit nodig om op drie lêerformate kies en spesifiseer die pad van plek op die hardeskyf. Historiese data as CSV, PRN, TXT, HTM en HST kan ook ingevoer word in terminale. Historiese data in die lêer kan soos volg voorgestel word (enige ander skeier gebruik kan word in plaas van die ruimte): volg: yyyy. MM. dd HH: MM OHLCV YYYY-MM-DD HH: MM OHLCV YYYY / MM / DD HH: MM OHLCV DD. MM. YYYY HH: MM OHLCV DD-MM-DD HH: MM OHLCV DD / MM / JJJJ HH: MM OHLCV in die eerste plek, is dit nodig om 'n simbool en 'n tydraamwerk, waarvoor die invoer sal uitgevoer kies, in links deel van die venster Geskiedenis Sentrum. Dan is dit nodig om 'parameters invoer deur te druk Invoer: afskeiding data skeiding in die lêer ingevoer moet word. Komma, kan kommapunt, ruimte of tabulering karakter gebruik word as skeiding Slaan kolomme slaan kolomme wanneer invoer. Dit kan nuttig wees wanneer die ingevoerde lêer bevat meer datatipes as wat nodig Beweeg lyne slaan rye (lyne) wanneer die invoer Tyd verskuiwing verskuiwing data deur 'n paar uur in die tyd Uitgesoekte net invoer slegs geselekteerde data. Data is gekies deur lyne met behulp van Ctrl en Shift Volumes in staat stel invoer van volumes / deaktiveer. Na historiese data is ingevoer, kan hulle gebruik word om kaarte te wys en te toets Expert Adviseurs. Aflaai historiese data van Meta Trader kan jou help om jou eie persoonlike studies en verslae om te help om beter te verstaan ​​waar Forex markte kan leiding te skep. Die bestudering van die geskiedenis van die munt paar prysbewegings kan jou help om nuwe forex strategieë met behulp van tegniese ontleding gereedskap te skep. Soos altyd, verby handelsresultate is nie 'n aanduiding van toekomstige bedryfsresultate. Toets jou forex strategieë deur die aflaai van historiese een-minuut data van Meta Trader en uit te vind hoe jou handel kan verbeter. Volg ons Meta Trader historiese een-minuut data instruksies om Forex markte te monitor en maak stewige skattings oor tendens rigting en voorspelling wisselkoerse bewegings. Jy kan insette die parameters wat die belangrikste is en toets verskeie tydraamwerke om te sien hoe die uitvoering van ambagte op verskillende tye jou portfolioall vir freeYes, werklik Forex Tester help, spaar tyd en gee jou 'n geleentheid om vinnig te leer en te kyk na die tegnieke kan beïnvloed en teorieë wat bestaan ​​op die Internet. Jy kan dit uitwerk in sekere omstandighede, en wanneer dit lyk vir jou dat jy somebodys heilige graal en om op 'n hoë emosionele vlak jy dit alles is so baie vinnig op Tester (nie wag gevind vir maande om jou deposito verloor, maar om vas te stel oor die strategie in 'n uur of twee) en verstaan ​​wat reg is nie. En die program bewys dat dit moontlik is om geld te verdien op Forex. Baie dankie vir jou program, ek is bly dat ek dit gekoop het. lees meer. 'N moet-hê hulpmiddel. As 'n prys te lees entoesias, het Forex Tester geweldig help kap op my leerkurwe. Ek het geen ander program wat eintlik kan doen wat hierdie een nie gevind - en glo my, ek het gekyk. Maklik om te installeer en te gebruik. Plus, hul kliënte ondersteuning is die beste Dit is 'n groot program en werklik gaan 'n lang pad vir die toets stelsels sonder om te wag weke tot die resultate te sien. Enige planne vir die bou van een wat dit moontlik maak vir Eminis en Termynkontrakte Ek sal eers in lyn een Goeie dag te koop wees. Forex Tester het my toegelaat om te bevorder in my handel en het my die geleentheid om 'n paar internasionale beginsels van die prys aksie hierdie program is vir diegene wat uniek het besluit om uit te vind wat handel regtig ek sal sien daarna uit om dit te gebruik as 'n tester vir verstaan 'n robot nie, maar selfs dié dinge Ive verstaan ​​met die hulp van hierdie program kan kwalik oorskat. Dankie. Hallo Dankie vir die Forex Tester program. Ek havent spyt die aankoop van dit selfs vir 'n oomblik. Dit help my in die ontwikkeling van handel strategieë. Met Forex Tester dit is baie vinniger om handel te leer. Ive is die gebruik van hierdie elke dag te oefen vir ongeveer 'n maand nou, en hierdie instrument het die beste ding wat ek gekoop het in my FX Trading loopbaan Dit het 'n geruime tyd om die opstel van die templates kaarte, veral vir my strategie, maar sy die moeite werd. Jy het waarskynlik gehoor dit al die tyd, maar ek eerlik wil dit was die eerste ding wat ek gekoop het, aangesien dit 'n geweldige verskil sou gemaak het vir my in die pad af. 'N buite-uitstekende program maak my mitiese by prys aksie. Hou daarvan. Dankie vir die feit dat so 'n wonderlike hulp aan ons handelaars wat nodig het om vinniger te leer. Ek gebruik dit soos skoene, alledaagse, vir die grootste deel van die dag. Ek gebruik dit selfs soms ontspan. Dit vind van 'n hoër waarskynlikheid setups al die tyd help soveel. Weereens dankie. Forex Tester het my baie gehelp om die resultate van my handel te verbeter Ek het meer selfvertroue in die keuse en toetsing van handel strategieë Ek het ook 'n uitstekende geleentheid om die nuwe handelsmerk idees vinnig en kwalitatief te gaan. Op 16 April het uiteindelik gekoop ek die Forex Tester program na 'n lang tydperk van dink oor dit. Nou, 4 maande later, Ive het my eie handel strategie met die hulp van hierdie program wat my bied met 'n nie-te-slegte-inkomste op die Forex mark. Im voortdurend toets van nuwe strategieë wat verbeter tydens die toets. Baie dankie aan al die ontwikkelaars van hierdie wonderlike program. Forex Tester is beslis die beste program vir die uitwerk somebodys handleiding strategie. Na 'n lang tydperk van die werk met Forex Tester opgedoen ek die vermoë om byna voorspel die bewegings op 'n ware kaart. Ook, Forex Tester het my gehelp om te ontslaan n goeie deel van die hopelose strategieë en om my werk mense te verbeter. Ek moet sê dat dit 'n groot hulpmiddel. Selfs al Ive net demoing die proef weergawe Ek is bly ek het dit gevind. Tot dusver het ek havent iets soortgelyks wat didnt vereis 'n hoë maandelikse fooie net in die deur te kry en probeer, of was so té kompleks wat jy voel jy nodig het om 'n programmeerder wees net om jou eerste stap te neem gevind Dit laat iemand in 'n pynlose manier , op te lei en te toets om hul teorieë en strategieë sonder hele nag word vasgeketting aan die Londense vergadering of so moeg en klop daarna dat die New York sessie voel soos nege rondes met 'n bokser asemhaling in jou gesig. lees meer. Sy was 'n lang tyd, sedert 2008, wat Ive is op Forex ek 'n paar keer begin en 'n paar keer het dit vir 'n lang tyd, bloot omdat my resultate veel te wense oor gelaat - wins-verlies is spin rondom die nulpunt. Ek gekoop Forex Tester in die herfs 2013. Ek het begin om dit te gebruik en om my handel strategie te bou. Die program toelaat om die resultate van hul idees baie vinnig sien, en die onderwys proses gaan baie vinniger ervaring en die sesde sintuig is opgehoopte wat nie kan ontvang met die hulp van 'n boek of teoretiese studeer. My stelsel is uiteindelik gebou aan die einde van 2013 en sedert daardie tyd het ek handel winsgewend en stabiel. Ek dink hierdie program as een van die mees voordelige beleggings in my opvoeding. . lees meer. Een lisensie laat jou toe om te werk met Forex Tester op 'n rekenaar. As jy wil om dit te installeer op twee of meer rekenaars, moet jy twee of meer lisensies orde volgens die aantal rekenaars. Jy kan ons sagteware om 'n nuwe rekenaar te beweeg teen geen ekstra koste, in die geval as 'n ou een neergestort of jy 'n nuwe rekenaar gekoop. Net laat weet, en sal ons 'n nuwe registrasie sleutel gratis uitreik en sluit 'n ou een. Jy kan die teks volle Forex Tester End-User License Agreement (EULA) hier vind. Hoe om te installeer / verwyder Forex Tester 3 Jy kan gedetailleerde instruksies oor hoe om Forex Tester hier installeer lees. In die geval as jy nie tevrede is met Forex Tester sagteware (wat is byna onmoontlik) is dit maklik om dit te verwyder in die menu Start → Prestaties Alle programme → Prestaties Forex Tester → Prestaties Verwyder Forex Tester. Die span van Forex Tester Software, Inc. maatskappy is 'n groep van die handelaars, bevoegde programmeerders en beleefd verteenwoordigers ondersteuning. Ons het besluit om ons handel ervaring te deel en dit in 'n verstaanbare vorm vir jou eie voordeel. Ons maatskappy is wat die voorste posisie op die mark sedert 2006 en ons weet vir seker wat jy nodig het as 'n handelaar. Forex Tester is die beste oplossing vir diegene wat hul tyd en pogings op Forex waardeer. Jy kan inligting oor ons maatskappy hier vind. Indien u enige vrae oor hoe om die program te gebruik check Hoe om deel Gebruik op ons webwerf en ook vrae section. Forex Tester v2.9 gekraak weergawe aflaai Wat is die Forex Tester. Die Forex Tester is 'n gespesialiseerde sagteware uitsluitlik ontwerp vir akkuraat simuleer forex. Dit is die beste hulpmiddel vir vinnig verbeter jou handel vaardighede te toets uit nuwe strategieë en die ontwikkeling van selfvertroue sonder gevaar enige werklike geld. Die Tester het meer as 10 jaar van historiese data wat jy kan gebruik om enige strategie te toets. Afhangende van die tyd gekies het, kan jy simuleer handel jare van data in 'n paar uur. Dit is 'n vrystaande aparte program wat kom met sy eie uitgebreide seleksie van aanwysers, insluitende Moving gemiddeldes, Bollinger Bands, MACDs, Pivot punte, Paraboliese-Kong, RSI, Stogastiese, Keltner kanale, Heiken Ashi kerse, en nog vele meer. Kies uit 18 verskillende geldeenhede te toets, insluitend goud en silwer. Dit is ook 'n baie doeltreffende en kragtige instrument vir die toets van jou outomatiese strategie. Die uitslae is akkuraat en vertrou kan word om 'n lewensvatbare stel statistieke wat jou die inligting wat jy nodig het om te bepaal of jou strategie is sterk kan gee.


No comments:

Post a Comment