Wednesday, October 26, 2016

Forex 4 Digit Vs 5 Digit

4 syfer vs 5-syfer makelaar Ek dink almal makelaars tropiese uiteindelik 5 syfers word in elk geval en waarskynlik selfs met verloop van tyd 6. Makelaars wat 5 syfers gebruik is gewoonlik ECN wat oor die algemeen beteken dat daar versprei is strenger, baie 4 syfer makelaars het vaste versprei. Die gebruik van en ECN makelaar goed is vir tigher versprei egter die versprei nie vas en verander heelwat, as jy 'n vaste verspreiding makelaar gebruik jy altyd weet wat jou verspreiding is maar oor die algemeen is dit 'n bietjie wyer. Ek nou verkies om 5-syfer makelaar op ECN voer gebruik, het ek die scalpers gesien om beter veral werk gevind sedert die versprei is 'n paar wat strenger. Natuurlik Ek praat uit persoonlike ervaring hier hi ouens, beteken dit regtig saak of die gebruik van 'n 4 syfer of 5-syfer makelaar doen die verspreiding is regtig strenger met 'n 5-syfer makelaar in vergelyking met 4 syfer Geredigeer deur wannaberich 2009/07/21 by 03:21. Ek dink almal makelaars tropiese uiteindelik 5 syfers in elk geval en waarskynlik selfs met verloop van tyd 6. Makelaars wat 5 syfers gebruik is gewoonlik ECN wat oor die algemeen beteken dat daar versprei is strenger, baie 4 syfer makelaars het vaste versprei. Die gebruik van en ECN makelaar goed is vir tigher versprei egter die versprei nie vas en verander heelwat, as jy 'n vaste verspreiding makelaar gebruik jy altyd weet wat jou verspreiding is maar oor die algemeen is dit 'n bietjie wyer. Ek nou verkies om 5-syfer makelaar op ECN voer gebruik, het ek die scalpers gesien om beter veral werk gevind sedert die versprei is 'n paar wat strenger. Natuurlik Ek praat uit persoonlike ervaring here4 Digit amp 5-syfer Brokers Ek het 'n vraag met betrekking 4 en 5-syfer makelaars, die ding wat ek nie verstaan ​​nie, is as 'n 5-syfer makelaar beweeg 10 pitte. is dat net 1 pit vir die 1 4 syfer makelaar. Prys op 'n 5-syfer is 1,47612 en as dit beweeg 10 pitte sy 1,47622 maar dieselfde skuif op 'n 4 syfer makelaar is: 1,4761 en dan na die 10 pit skuif is 1,4762 so dit is net 1 pit Ek het gewonder of dit korrek is. en indien wel. wat beteken dit. daaronder een is beter. en wanneer mense oor stop verlies en wins deur pitte praat baie verwarrend kan wees as iemand praat oor 'n 30 pit SL of 'n 50 pit wins en is met behulp van 'n 4 syfer rekening sou dit beteken dat sy actualy n 300 SL en 'n 500 wins. Ek hoop iemand kan help want ek vind dit baie confusing..spillstuff: Hi, Hoekom het my kaarte soms vertoon 4 syfers en ander kere 5 syfers. Ive nagegaan in die dokumentasie gedeelte, maar geen geluk. Is ek 'n globale omgewing of opsie ontbreek Dit is as gevolg van dat hulle makelaar Configureert en gee dit en het niks te doen met enige instellings ens op jou MT terminale. Jou uitdaging en taak is om kode te gebruik om dienooreenkomstig te hanteer. Jy mag in staat wees om net te gebruik 4 sleep syfers in munt pare wat vyf syfers in EAS het as jy wil. Maar jy moet weet watter is wat ongeag of jy doen streng handleiding handel of outomatiese. Jy kan dit dienooreenkomstig bepaal binne die EA en-kode vir hulle. Soos FourX sê, op 'n paar makelaars, selfs binne dieselfde rekening wat jy kan 'n mengsel van 4 amp 5-syfer pare te kry - en potensieel 2 amp 3 syfer pare Daar is geen plaasvervanger vir die hantering van hierdie by elke relevante punt in jou kode, want selfs al is jou makelaar is nou konsekwent full-pit. Dit sal God geluk - BB-5-syfer Brokers Forex Brokers Guide forex makelaar Tipes verander: ECN vs DMA vs STP vs Market Maker Forex makelaars wat kliënte Forex regulering en gereguleerde forex makelaars lys forex platform aanvaar VSA - Meta Trader 4. Meta Trader 5 en ander platforms Forex rekening befondsing CFD Brokers: Forex makelaars bied CFD Forex makelaars bied goud, silwer, Olie Trading Jou kapitaal is in gevaar. Trading op marge behels 'n hoë risiko, en is nie geskik vir alle beleggers. Voordat jy besluit om handel forex of enige ander finansiële instrument wat jy moet versigtig jou beleggingsdoelwitte te oorweeg, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Alle CFD's (aandele, indekse, futures) en Forex pryse is nie deur die uitruil, maar eerder deur die mark makers, en so pryse kan nie akkuraat wees en mag verskil van die werklike markprys, wat beteken dat pryse is 'n aanduiding en nie geskik is vir doeleindes van handeldryf. Daarom TradingT nie die geval geen verantwoordelikheid vir enige handel verliese jy dalk aangaan as gevolg van die gebruik van hierdie data. i dink nie so nie, want die laaste syfer is net lees in die tiende fraksie van die hele pit en die resultaat van die beweging in daardie laaste dra syfer is altyd baie minuut. en dit is omdat die waarde van die laaste syfer is 'n tiende van die waarde van elk van die ander vier syfers. Antwoord ek dink dat ek sal verkies om te gaan met 4 syfer, alhoewel dit gee minder wins. As jy wil meer wins te verdien in minder pitte, dan gaan jy met 5-syfer kwotasie stelsel. Ons kan dit doen die handel met ons beginsels in beide aanhalings, maar moet meer belegging op 5-syfer kwotasie as 4 syfer kwotasie Antwoord Ja 5 syfers makelaars beter as 4 syfers broker. If jy 100 pitte met 0,01 baie in 4 syfers makelaar dan jy kry net 1 dollar. But as in 5 syfers makelaars wat jy gebruik dieselfde lot en ook om dieselfde pitte dan jy kry 10 dollar wins in jou account. But Ek dink vir klein balans of kapitaal die 4 syfers makelaar goed, want jy is nie meer verloor geld. Lees Forum Reëls Handel Wat jy sien, nie wat jy dink daar is eenvoudig geen groot logika agter 4 syfer of 5-syfer Maar ja dalk verskil is klein en dit is waar is eenvoudig albei kan goed wees, maar 5-syfer kan stadiger meer waar jy kan sien 'n halwe neut of beweeg tot af so dit sal hou jy sien die mark beweging wat nog veel meer klein antwoord een voordeel van vyf syfer handel bediener is dat jy die voordeel van om wins deur die desimale beweging van die mark. Dit bevoordeel handelaars wat meestal scalpers in die mark. vir 'n lang termyn handelaars, dit is dit net te onbelangrik vir hulle. hulle kan handel en voel baie gemaklik met die vier syfer handel bediener AS JY WIL lank in die mark dan pas hierdie eenvoudige metode Ek dink jy beter kies die 4-syfer selfs net gee 'n bietjie voordeel, eerder as die gebruik van die 5 syfers vir die 4-syfer MT4 is baie maklik om die diepte en duursaamheid van kapitaal wat jy in die 5-syfer antwoord vir my bereken ek verkies die vier syfer rekening vir verhandeling, want dit is baie maklik om te bereken in die mark as enige ander tupe van die tipe syfer in die forex mark, so ons moet gemaklik wees met watter een ons gebruik om ons handel te doen nie, maar vir my ek verkies 4digits want dit is wat my mentor gebruik wanneer hy my geleer in die forex mark. Antwoord 'n paar weke gelede deur 'n ongeluk Ek gebruik 5 desimale rekening, en dit is eerder steurende omdat die beweging is soveel meer wisselvallig, maar ek dink in instaforex geen beduidende verskil tussen die 5 en 4 syfers, want ek dink dat die versprei eweredig aangekla . 15751604160416071605 15891604 159316041609 15871610158316061575 1605158116051583 Ek het geen groot idee oor die voordeel van die 5 en 4 syfer handel, maar ja ek voel hier talent tel baie, want as ons die behoorlike vaardigheid, kan ons uit wins uit enige mark situasie en toestand, net ons moet hier positief wees. Antwoord ek weet van makelaars bied beide 5 syfers en 4 syfers, maar ek havent regtig gekyk na hul onderskeie voordele en dit het op sy beurt maak my minder kennis oor die onderwerp, maar whats belangrik hier vir my maak wins ongeag die makelaars syfer antwoord Mobile weergawe Forum Forex MT5


No comments:

Post a Comment